piątek, 30 września 2011

Śniła mi się...

Wczoraj  maleństwo tak dokazywało, że aż z tego wszystkiego śnilo mi się z pół nocy. 
Śnilo mi się pięknie, 
jako maleńka dziewczynka, 
która była najfajniejsza ze wszystkich...

W moim szpitalu płci nie zdradzają, powody są głupie bardzo, ale taka polityka... jeszcze podzwonie po gabinetach i popytam, ale chyba  raczej prywatnie to oni wszyscy kasują za DVD i zdjęcia z usg , a ja chce znać tylko płeć! Po co mam płacić tyle kasy? A ceny poniżej 90F nie schodzą. Toż ja za to mogę kupić wypasiony fotelik samochodowy....hmmm

4 komentarze:

  1. niestety, droga impreza...:( ale ja sie ciesze ze zaplacilam, potem w szpitalu powiedzialam, ze wiem ze jest dziewczynka i nie udawali juz ze nie wiedza-nie powiedza. przyznali racje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedźmo,a może lepiej mieć niespodziankę:)przecież najważniejsze żeby dzieciątko zdrowe było.A poczekaj troszkę,chociaż nie chcę nic mówić ale Ty w ciąży wyglądasz cudnie a dziewczynka podobno urodę zabiera mamusi:)(a tak naprawdę nie wierzę w takie zabobony:)Obojętnie jakiej płci maluszka urodzisz-będziecie kochać nad życie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. medieval beast - to moze ja poudaje i zobaczymy jak zareaguja :)

    Niki- no im blizej terminu usg tym mniej chce wiedziec ;) To jest troche skomplikowane, bo pamietam jak sie nakrecilam ostatnim razem na dziewczynke, i jeszcze wszystkie babki co rodzily ze mna rodzily dziewczynki, a tu wyszedl chlopak... troszke niby rozczarowanie, niby zal niewiadomo o co... ale to przez ulamek sekundy, potem juz mi przeszlo. Wlasciwie to sama nie wiem skad to parcie na dizewczynke, przeciez najprawdopodobniej pozabijalybysmy sie w czasie jej dojzewania a mojej prawdopodobnej menopauzy ;P I nawet nie wiemy jak to sie obsluguje ;P No i imie dla chlopca wymyslilam przepiekne, ze az chyba chcialabym jednak chlopca tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A widzisz?płeć naprawdę nie ma znaczenia,a poza tym jakby jednak dziewczynka to zapewniam Cię że po pierwsze -urodzi się z instrukcją obsługi,a po drugie do dojrzewania sporo czasu więc zdążycie się siebie nauczyć:)

    OdpowiedzUsuń