poniedziałek, 28 maja 2012

Upały

 Do narzekania daleko jednak temperatura mogłaby być niższa. Antoś upałów nie lubi. Elektryczna niania piszczy, że za gorąco i co mam zrobić? Worek z lodem do pokoju wstawić? Jeszcze rano jest znośnie, jedynie 22 C ale już w południe zaczyna rosnąć i do wieczora nazbiera się 25C. Okna od cienistej strony otwarte, zasłony od słonecznej pozaciągane i w porównaniu z tym co na dworze to w pokoju i tak chłód czuć, a Mrówka protestuje. Wczoraj  przemarudził i przepłakał cały dzień.
 Wprowadziłam rodzine w błąd, byłam pewna, że dziś jest Bank Holiday bo tak mi się jakoś wbiło do głowy,  że w Maju zwykle dwa poniedziałki (pierwszy i ostatni) są wolne, a tu się okazuje, że wolne za tydzień. Tak to jest jak się gazet nie czyta ;P Oto jaką dziś znalazłam informację na ten temat :


The bank holiday for the Queen’s Diamond Jubilee will be on Tuesday 5 June. To form a long weekend of celebration the late May bank holiday will be moved to Monday 4 June.


i teraz pytanie: czy ta zmiana to już na zawsze czy tylko na ten rok?









ij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz