środa, 15 lutego 2012

Szydelkowo

Szara czapeczka akryl+nylon, kwiatek z rozowym akcentem.


Seledynowa czapeczka 100% bawelny



Tak mi sie spodobalo to szydelkowanie czapeczek, ze polecialam do sklepu po lepszejsze wloczki i rozsiadlszy sie wygodnie udziergalam takie oto cudenka. Model/modelka przyszla dzis poczta wiec okazja do zrobienia zdjec byla (tak tak Pendragonie [stres] i Medieval rad slucham choc niekoniecznie mi wychodzi ich wykonawstwo) bo powiem Wam, ze takie plaskie zdjecia nie oddaja calego uroku czapeczek. Rozmiar wszystkich oprocz czarnej jest na pol roczku + tzw toodler (16" obwod 6" wysokosc) chociaz do zdjec to mysle ze dla noworodka tez sie nada ;)...) Czarna czapeczka to moj zdecydowany faworyt, jest sliczna i zdjecia nijak nie oddaje tego uroku, nijak.  Tak po za tym to przepraszam za brak polskiej czcionki ale cos mi sie tu narobilo i jak klikam w AltGr i z to mi zamiast z z kropka wymazuje tekst ;( No i oczywiscie cos mi sie tu paskudzi formatownie tekstu, ja sobie zdjecia sobie, ale nie wazne ;) Wazne ze sie moge pochwalic. No i oczywiscie czapeczki sa absolutnie FOR SALE ;)

Wersja z czarnym akcentem

Slicznosci po prostu ;)


Czarna czapeczka z trzema kwiatkami. Kwiatki z welny owczej, czapeczka 100% akryl.






14 komentarzy:

  1. Świetne!!

    antyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrob taka krysi!!!!!! Z kwiatkami. :-D ale na potem teraz jedziemy. Kolory dowolne byle nie roz :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne ze moge zrobic, jak wrocisz to pisz maila z wymiarami itd :)

      Usuń
  3. O rany, ale cuda! Większe rozmiary robisz też? Bo normalnie sama bym chciała taką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja te cuda ciagle przerabiam, wiekszy rozmiar to nie problem chyba, po prostu nie oplaca sie robic duzych rozmiarow na handele, no ludziska chca placic to samo, a materialu i czasu na duze idzie wiecej. Jesli chcesz taka czapeczke to nie ma sprawy, ale jesli podobaja ci sie kwiatki a czapeczke masz to ja ci moge samego kwiatka zrobic a ty sobie doszyjesz czy doczepisz agrafka. Napisz mi na priv :)

      Usuń
  4. Nie mogę się napatrzyć na takie rzeczy. Podziwiam Twój palczasty (hehheheh) talent. Dziergaj i handluj. Dobry pomysł na biznes.
    Szkoda, że nie mam takiego małego dzieciątka, bo już by leciała czapeczka do Polandu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Monika...Jestem pod ogromny wrazeniem kobieto kochana!! Piekne .I co mnie uchywcilo to,ze musze ci podeslac wloczki :) Wpadne na poczte w Poniedzialek xxx
    A myslalas o koncie na Etsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja Sylvia czekam ciagle na te wloczki bo nie mam z czego kwatkow robic ;P Zalozylam konto na Etsy, ale najpierw musze narobic modeli, potem zdjec (koszmar!) no i potem zaakceptowac je pod kontem jakosci (nie wiem czy w ogole przejda prze kontrole ;p) ustalic ceny (nastepny koszmar) , a na sam poczatek opracowac jakies swoje modele. I tu sie zaczynaja najwieksze schody... Dziekuje za uznanie.

      Usuń
  6. Zawsze chciałam powiedzieć, żeś zdolniacha! I nie wiem czego chcesz się jeszcze uczyć szydełkować? Umiesz już chyba lepiej niż zawodowcy. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... chialabym umiec, ale do zawodowcow to mi daleko. Prace ktore widac sa w wiekszosci kopiowane, pelno filmikow instruktarzowych jest na tubce, i stamtad wlasnie sie ucze. Problem polega na tym, ze to sa kopie, plagiaty. Nawet nie wiem czy moge legalnie tym handlowac ;P Co prawda robie miksy i nie sa to nigdy dokladnie takie same prace, ale np. ta szara czapeczka z kwiatkiem ma brzeg wymyslony przezemnie, bylam dumna, ze tak fajnie wymyslilam i co? I wczoraj znalazlam wlasnie taka sama ;( Jest tyle tego, ze jak przegladam to mam wrazenie , ze juz sie nie da nic innego wymyslic ;( Najprosciej chyba bedzie jak zakupie sobie jakis wzor i bede w/g niego robic (bo jak kupie wzor to wtedy moge handlowac ;) Ale bede sie starac!

      Usuń
  7. Sliczne! Az bym zakupila, tylko nie wiem, czy Wlodzimierz chetnie by w takiej smigal...

    OdpowiedzUsuń
  8. No pięknie, jakie ładne dziecko :) Zdjęcia super a wyroby fantastyczne. Tylko czy przez te szpary w główkę nie będzie wiało?

    OdpowiedzUsuń